woensdag 2 november 2011

Even waaien ...

1 opmerking:

P. Bruinsma zei

Lieve Maaike, Een bericht van een trouwe lezer van jouw verhalen en gedichten. wat een geweldig gedicht is dit! Eerlijk en uit je hart geschreven. Ga vooral zo door, dan kan ik zo nu en dan ook mijn gedachten even laten "waaien" bij het lezen van jouw verhalen! De foto naast je gedicht is zo origineel en passend, jij die naar jezelf reikt in de lucht, IK BEN FAN!

Liefs Patty