Om mijn
grenzen te verleggen, doe ik soms dingen die eigenlijk niet kunnen.
Ja, dat is een
bekentenis. Op de één of andere manier zit er een stemmetje in mij dat zegt dit
te moeten doen. Of het het waard was, weet je pas achteraf natuurlijk.
Maar het voelt
bijna instinctief. Overdag kan ik me meestal wel inhouden, maar ‘s nachts
begint het te jeuken. Ik kan dan bijna niet wachten om mijn impulsen te volgen. En misschien
herken je het zelf ook wel, dingen willen doen die je door wie dan ook verboden
zijn…
Vannacht zag
ik hem liggen. In een heel rustige pose. Een zacht snurkend geluid.
Totaal van de
wereld, geheel ontspannen. Mooi om te zien hoe een mens zich aan de nacht kan
overgeven. Dat wil ik ook, totale overgave. Ik kijk naar hem, zie zijn mond af
en toe een stuiptrekje maken. Een zucht. En daarna weer die stilte.
Zo puur.
Ik probeer heel
voorzichtig wat dichterbij te komen. Voel zijn warmte.
Het warme zomerweer
doet zijn voordeel zodat de vier seizoenendekens zijn omgeruild voor een enkel
wit laken dat net niet alles van zijn lichaam bedekt.
Hoe graag ik
dit ook wil, ik moet mijn rust bewaren om niet te happig te worden.
Mijn bloed
begint sneller te stromen en ik hoop het zijne uiteindelijk ook.
Ik kan een
bijna euforisch geluid niet meer onderdrukken.
Zie zijn sappige billen onder
het laken vandaan komen en voor ik er zelf erg in heb, ben ik daar. Ik prik snel
en doeltreffend, zuig het bloed er uit, en geniet nog even na. Heerlijk!
Maar dan…gaat
pijlsnel het licht aan, zie ik een opgerolde Voetbal International met een
zwaai langs me heen komen. Door een rode bloedvlek op de witte muur besef ik dat
ik geraakt ben. Ik voel mijn lichaam in een pijnscheut samentrekken, probeer
met alle kracht die ik nog heb weg te vliegen uit deze benauwde positie, vind
een kier in het raam en ontsnap…
Of het het
waard was?
Ja, morgen
weer…
J
Geen opmerkingen:
Een reactie posten